frågor

Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
vadå "vuxna" liv?

Mitt liv skulle bli lättare om?
jag inte sköt (?) upp allting hela tiden

Min hemliga last?
när jag blir upprörd äter jag. är det en hemlig last?

Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
bra fråga. jag blir vädligt lätt brun!

Oanad talang?

 jag tror tyvärr inte att jag har en sådan

Världens viktigaste fråga just nu?
 undrar vad vi ska äta ikväll! :D näe jag vet icke.

När drar du en vit lögn?
när det känns nödvändigt. fast jag brukar ifs bara undvika sanningen.

Vilket var ditt första jobb?
muahaha. det undrar jag också

Vad är det bästa som kan köpas för pengar?
som KAN köpas för pengar? dålig fråga.

Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
jag är faktist riktigt snäll. jag brukar inte tycka illa om folk :)

Mitt bästa köp?
det finns mycket! kanske MIN klänning som för övrigt malin kommer HA PÅ SIN SKOLAVSLUTNING.

Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
öhh, juice? :D

Vad får dig att inte vilja stiga upp ur sängen?
att sängen är såååå skön just när man ska kliva upp.

Vad är du mest stolt över i ditt liv?
att jag valde häst-samhälle, och inte häst-häst. (haha nej jag vet inte...)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är ju ALLTID
brun!:P Orättvist!!

Postat av: emelie

du har aldrig bjudit mig på juice? :o

2007-06-07 @ 19:53:15
Postat av: denise

johanna: jag vet, det känns bra att jag är brunare än dig :D
emelie: nästa gång du kommer hit, då lovar jag att jag ska bjuda dig på juice.

2007-06-07 @ 21:42:45
URL: http://thenise.blogg.se
Postat av: emelie

Det hoppas jag

2007-06-09 @ 00:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback