glassigast

nu står det till såhär: jag läste lite i min blogg, och fann ett inlägg där jag skrev att jag hade ätit tre glassar. där ingick banama, päronsplitt och mcflurry... och DÅ slog det mig: banama'n är helt borta! gone! det var nog världens godaste glass. jag saknar den lite. för er som ej hann smaka den bestod den av vaniljglass med banan (riktig fryst banan) i och choklad runt. (haha jag tänkte skriva choklad med tj!!).
när jag ändå är inne på dessa glassar, kan jag inte komma ihåg att jag har sett päronsplitten nånstanns? men den kan ju inte vara borta. den är ju typ stammis i glassfrysen. som pigelin, inte för att en pigelin går att jämföra med en päronsplitt men ändå.
kan ju lika gärna nämna den sista glassen jag åt den dagen. mcflurry. undra om det var en mcflurry strawberry surprice? för det var iaf den jag tänkte prata om. världens näst godaste glass. och den är också borta. nu har det däremot kommit mcflurry cornetto jordgubb. den var god, men ej lika god.

okej nog glassat för mig ikväll, nu ska jag sova! och för er som vill veta har min säng blivit jätte mycket skönare på senaste tiden. jag vet icke varför, men vad spelar det för roll? :D


Kommentarer
Postat av: Sara

saknar den också:P

2007-06-12 @ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback