godkväll

nu hade jag tänkt berätta några saker om min kväll:

1. jag tittade på ett matprogram och fick lära mig att en vaniljstång är svart! det visste ni inte va? (...)
2. jag ska skryta för sista gången... JAG ÄR KLAR med min sierra leone-konflikt.
3. malin låter typ desperat och säger att det är jätte viktigt att jag ringer henne, så jag ringer.
4. hon ville låna kläder till sin skolavslutning (!!) liksom jag trodde det var viktigt.
5. jag förhandlade med henne! hon skulle inte få låna något om jag inte fick låna hennes gula tröja.
6. JAG vann förhandlingen och konstaterade att jag inte alls skulle töja ut hennes tröja. du får mig att låta TJOCK!
7. jag hörde läskiga ljud i hallen och var säkert på att någon var här nere
8. jag ringde mikaela och snäll som mikaela är kom hon ner och vi kikade igenom tvättstugan med mera.
9. dock fick jag gå först!
10. jag är ledig imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback