här regnar det

jaa.. vad kan man säga? dagar som denna borde inte få finnas till. det har nämligen regnat, mycket, oavbrutet från klockan kvart i 9 då jag gick ut - tills halv 5 då jag kom hem. jag var något blöt, och jag hade ändå utrustat mig med regnkläder! (där ingår regnjacka, regnbyxor och stövlar.)  och förövrigt upptäckte jag att det är ett hål i min ena stövel, vilket innebär att jag really need to köpa nya. och elin sa att det skulle regna imorgon med.
men jag dödade en spindel under regnet, kanske det blir sol imorgon då?
och johanna, vilken tur att du var sjuk just idag så att du slapp vara ute i detta väder. (upptäck sarakasmen!!!)


nu ska jag bada och sedan krypa ner i min säng och titta på vänner. sen ska jag nog dricka te också!
ha det så bra just ni kan!

<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skulle också ha varit där om det inte var pga min eländiga huvudvärk :( Men jag tänkte på er det gjorde jag ^^ I min mjuka varma sköna säng ;P

Postat av: denise

om du går och lägger dig lite tidigare tror jag att du mår lite bättre på mornarna!

2007-06-29 @ 17:50:44
URL: http://thenise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback