lalala

bara för att jag gillar listor!

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: neutral?
Favoritgodis: surt, som sura flaskor
Kläder just nu: vita shorts och randig t-shirt
Musik just nu: ingen musik!
Sommarplaner: england! gotland! vet inte?
Hur många kuddar sover du med: jag sover på 1, men har ... 6 i sängen (hahahaa. kuddar)
Spelar du nåt instrument: vad menas med "spelar"?
Morgon- eller nattmänniska: inget direkt, men jo nattmänniska
Vem är viktigast för dig: det var en bra fråga, det finns flera
Bio eller promenad: bio måste jag nog säga :)
Är du kittlig: nej det har jag aldirg varit
Snarkar du: eh alla säger det så ja.
Stjärntecken: skytten
Äckligaste insekten: myror, spindlar och getingar. är geting en insekt?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? se vad anadra tänker?
Vad vill du jobba som? jag har ingen som helst aning
Stökigt eller välstädat? jag har blivit jätte pedantisk på senaste tiden, så välstädat helt klart. (lite stökigt är okej!)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej det skulle jag aldirg få för mig.
Gillar du att sjunga? JA! fast inte bra. jag vet, jag vill ha en kunna sjunga-superkraft!
Anser du att du är stark? jo det skulle jag nog anse. :D
Vad gör du om du får hicka? berättar att jag har hicka för någon. dricker vatten uppochner? håller andan?
Vad längtar du mest efter just nu? sommarlov! och vara klar med allt pluggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback