men den överlevde...

jag kunde inte förstöra det förra inlägget med detta som jag nu ska avslöja...
jag övningskörde. till stallet. och allt går jätte bra, tills jag ska "parkera". och jag vet INTE vad jag gör men på parkeringen är det en sån där stock längst fram, och sen är det en gräsmatta som ligger liksom längre ner...
i varje fall så kör jag in där, och typ trampar på fel pedal (eller vad vet jag?!) jag bromsar i varje fall inte, så bilen kör liksom över stocken med ena däcket och nästan ner på gräsmattan!! och mamma skriker (hon SKRIKER verkligen) och jag bromsar iaf tillslut, så vi hamnar där, hängandes över kannten liksom.
det var pinsamt. men vi fick draghjälp bakifrån och kom därifrån oskadda!!

så nu vet ni. det råkade även hända något liknande på konsum-parkeringen några timmar senare. fast det var då icke en kant jag körde över, det var en buske jag körde in i. men pappa sa att buskar är mjuka - så det gjorde inget.

jag har aldrig varit såhär dålig. men detta var katastrof.

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag blev lite skraj där ett tag när mamma skrek,
jag trodde nästan att vi skulle flyga ut på
gräsmattan för du liksom gaaaasade....! :O
du måste öva mera, om du kör så här är det nog
svårt att få körkort, då får du lifta med sara restan av livet ;)
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback