precis så

gokväll !

förra veckan var jag, linda och sara i farsta och shoppade. och då köpte jag en jätte TJUSIG klänning och ett linne, dom var bara så sjukt fina, och jag har liksom inte berättat det. men nu kom jag att tänka på det för jag upptäckte att jag icke packat upp dom ur påsen. men nu vet ni!

imorgon är det sista dagen på kollot och det ska bli mycket skönt! jag är så extremt trött på morgonen och typ död när jag ska gå upp. måndag, tisdag och onsdag morgon har alla varit likadana: jag har ställt klockan på halv 7 och tänkt gå upp klockan 7, men istället ligger jag och snoozar och sover till klockan 8, får bråttom och knappt hinner äta frukost, blir arg och tänker att "imorgon ska jag gå upp jättetidigt och äta värsta frukosten"... men händer det? icke. säkerligen ej imorgon heller. men sen är det fredag och sova huuur länge som helst.
jag har tänkt att det vore rätt bra att vara scitzofren i såna tillfällen, då kan liksom den ena jag tvinga mig att gå upp, typ slå mig...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kanske kan bero på att du ligger och kollar på film eller nåt halva natten, är det inte därför du är sjukt trött!?:P

Postat av: denise

det var faktist BARA igår,
i söndags, måndafs och tisdags kväll gick jag och la mig tidigt. så det beror ej på det 8-)

2007-06-20 @ 22:44:03
URL: http://thenise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback