söndagens

När man är fyra i familjen, och tre stycken fullkomligt älskar handboll och allt som har med handboll att göra, är den där fjärde personen lite mobbad. vare sig det är handboll i verkliga livet eller på tv:n så kan dessa människor inte tänka på annat än handboll.
handboll är deras liv - och deras liv är handboll.
DÄRFÖR har jag bestämt mig för att jag också ska börja titta på handboll. Inte på riktigt, men på tv. ibland. mitt liv ska inte bli handboll (inte ens lite) men jag ska kunna titta och förstå vad som händer! fast iförsig kan det väl inte vara så svårt att förstå?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Shit en till som förstår mig? Fast i min familj så är det ju hockey som gäller, suck! Fast skulle inte den finnas så skulle jag förmodligen aldrig ha träffat dig och alla andra tjejer:( <3

Postat av: emelie

bra denise, du kan ju komma och kolla på en match någon gång? jag hörde att du hade fått mickan att rida, du bör ta dig upp till hallen och kolla någon gång. din syster är ju liksom bäst i Sverige! ;)
(hihiihih, har inte du någon bild på när mickan red?) xDxDxD

2007-06-07 @ 19:55:23
Postat av: denise

hahahah :D jo du kan få den bilden!

2007-06-07 @ 21:44:24
URL: http://thenise.blogg.se
Postat av: emelie

jo det måste jag få, kan du inte lägga ut den här bara en gång tills jag tagit den? jag skriver en kommentar när jag tagit den :D

2007-06-09 @ 00:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback