today

hej hej!

denna dag har jag tillbringat inne i stan. jag har köpt en t-shirt, en bikini och en bok. och inte vilken bok som helst inte, nämligen systrar i jeans - fjärde sommaren. jag visste inte ens att det fanns en sådan, men det gör det tydligen. och sedan tänkte jag köpa marian keyes nya bok, vad heter den nu igen? hmm... är det någon där? kan den heta så tro? men den kosta mer än 300 så jag skippade det.
och sedan ringde min kära vän nicen mig, hon har nämligen tagit körkort, grattis :D och min andra vän carro, hon fyller år idag, plus att hon har skrivit körkorts-teorin.. grattis grattis! <3

jag fick för mig att jag skulle skriva något mer viktigt, men jag kan inte minnas vad... antagligen var det inte så viktigt. tomorrow ska vi till johanna som fyller år... hoppas det är sol, då ska jag ha klänning. men det ska jag nog ha i vilket fall som helst.
    

hahaha jag var tvungen att lägga in den sista bilden! ser ni? det är min glass som jag åt och helt plötsligt såg jag att jag bildat en fot... ni ser ju själva, hur mycket fot som helst!


Kommentarer
Postat av: jossan

heeeeey you
hahah en fot!
love yooou

2007-06-29 @ 19:04:51
Postat av: emelie

vem köper böcker? ;O

Postat av: Johanna

2 andra bilder var du tvungen att lägga ut också ;)

2007-06-29 @ 23:04:51
URL: http://missmidnight.bilddagboken.se
Postat av: denise

jossan: hihihi
emelie: böcker är bra!
johanna: muhahaha

2007-06-30 @ 22:00:07
URL: http://thenise.blogg.se
Postat av: emelie

hahahahha, jag älskar foten!

2007-07-02 @ 21:20:10
URL: http://eemelief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback