you make me... vilja äta glass

tjenare.. nu kan jag stryka ytterligare en sak på min att-göra-lista, jag gick nämligen på bio själv idag.
jag är mycket stolt över mig själv, och det var faktist inte bara jag som var mobbad. (jag var iförsig inte ens mobbad, jag satt i värsta klumpen av människor). men det var roligt när jag skulle köpa biljett, "en biljett till blades of glory" hon i kassan "hur många ska ni sitta brevid varandra?" jag "...en".
men som sagt såg jag blades of glory, och jag var egentligen helt emot det från början men eftersom jag inte hade så många filmer att välja på fick det bli den. men den var faktist bra! den var mycket rolig, så det var lite halvtrist att inte ha någon att garva med, även om alla runt om kring och skrattade. :D om ni undrar såg sara hostel, tvåan, och hon var en av två "ensambioare" och den andra var nog mobbad på riktigt. (förlåt!)

påvägen hem mötte vi en trevlig man, och han var riktigt social. som tur var kunde jag hålla mig för skratt, vilket tyvärr inte sara klarade av, men han tyckte att hon var riktigt söt när hon skrattade. (han var inte alls så påflugen/pervistisk (bra ord!) som han låter, han var bara lite väl pratglad!) och han såg nästan inte ut som en fullis.

sen måste jag säga att jag fick hem mina betyg igår, och än en gång måste jag säga att jag är stolt över mig själv! förutom en liten miss där det stod att jag hade IG i ekologi för att jag ej skickat in en grej - men det HAR jag. men det är ju äckologi-malin som det handlar om så vi får väl kanske ta det med en nypa salt.

just det, here comes bilder från today, enjoy......

image32 image33 

det var inte mycket från idag, mer kanske kommer imorgon.
nu ska jag hoppa ner i min säng och titta på vänner!
(LOVISA: samma dag som vi pratade om vänner-boxar lånade min syster hem andra boxen, weee :D)

iihw - vad långt detta inlägg blev.


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA! du missade delen om att du var så fin så att du borde få en helsida i Metro:D
Det var nämligen det som fick mig att dö i skrattplågor!

2007-06-27 @ 08:17:07
Postat av: denise

muahhaah men jag visste att du skulle påpeka det xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback