bläää.

Jepp. idag har varit en hyffsat trevlig dag, för det första sov jag i elva hela timmar! (var ledig idag) sedan for jag och sara in till stan på jakt efter student-klänning, och hon fann en, weei! När jag kom hem bakade jag och mikaela muffins, vanliga med banan och choklad, och dom blev mycket goouda. Ikväll tittade jag på criminal minds, och det var sjuuuukt läskigt! jag skämtar inte. det var rikigt nära-döden-rädsla. fortsättning följer nästa fredag! Måste erkänna att min helg icke ser rolig ut. jag måste plugga hur mycket som helst, inklusive nästa vecka. jag måste nästan plugga oavbrutet, varje dag, ända tills sommarlovet - om jag ska hinna bli klar med allt som ska lämnas in.
jag gillar att skriva upp allt jag ska göra, och dessa grejer har jag skrivit upp kanske 5 gånger i 2 veckor, och fortfarande inte gjort något....

- samhälle a, konflikt/krig grejs
- samhälle b, megastäder och storstaden
- ekologi, vatten som ekosystem ca 55 frågor. (HUR boring får det bli?! detta är ivf sista på kursen)
- "från jord till bord" krav/ rättvisemärkt undersökning
- samhälle b/ historia, skriva om hur kvinnorna hade det på 1927-talet och typ 10+ frågor. (...tills måndag)

Kanske har glömt något, men det hoppas jag verkligen inte att jag har. jag kommer definitivt avlida av dessa omständigheter då jag är mycket dålig på att plugga.
och sen måste jag ju klämma in pirates of the caribbean- bio nånstanns, då snart alla sett den utom jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback