hallelujah

tjohoo! nu är det på detta vis, jag har bara 2 skoldagar kvar! Denna vecka är nämligen "plugga-vart-du-vill" lektioner, och vart vill man plugga? JO, hemma! så jag ska sitta här, eller kanske ute om det är fint väder och ha mitt eget pluggandes. men det känns bra, jag kan lägga upp schemat HUR jag vill, och oj vad här ska pluggas!

Idag har jag även övningskört, en kortisbit till lidaskolan fram och tillbaka för att slänga tidningar. men ni ska veta att det var dyrt, 10 minuter var jag tvungen att massera mamma för att få köra den lilla biten. snålt tycker jag!

Föresten har jag inte berättat för världen att jag har lärt mig spela piano! Eller lärt och lärt - jag kan spela en liten truddelutt. en fin sådan. ni ska få höra någon gång, jag tror jag har talang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback