handikappad

VAD är det som ska vara så svårt?! jag ska göra ett, eller ja för att vara exakt 11 stycken små diagram, men vad händer? någonting går snett på vägen till det där snygga diagammet, något går fel. jag kommer halvvägs, men sedan.. allt rasar. sen kan jag inte ens gå tillbaka för att redigera. huh? vad är det för stil? ursäkta att jag missade en bokstav här och var och vill rätta till det... Och föresten ser själva diargam "mallen" eller "formateringen" inte alls ut som jag minns. ööh - vadå öst, nord och väst? vad ska den där lilla excelrutan göra där? jag kanske bara vill ha några stolpar!!! kanske några runda diagram också, men hur det ska gå till vet jag inte. jag har svårt att förstå att jag fick mvg i datakunskap, för detta fungerar INTE alls.

fuck word.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback