innan jag dör

vi hade en diskusion om vad vi skulle vilja göra innan vi dog, sara, madde och jag. men jag hade inte mycket att säga, jag  visste liksom ingen speciellt. för det första är jag höjdrädd (och dödsrädd) så jag skulle aldrig vilja hoppa bungi-jump (?), jag skulle heller aldrig vilja hoppa fallskärm (fast efter en stund kunde jag visseligen tänka mig att göra det, tillsammans med nån), men en sak kom vi fram till att vi skulle göra, vara med i guiness rekordbok! för det måste ju finnas något vi kan göra som ingen annan gjort.. ?

jag återkommer när jag vet mer :D


Kommentarer
Postat av: Lollo

Men Lilla Denise!! Int kan du väl gå och vara höjdrädd?? Illa!! ja kan hoppa fallskärm me dej(:

2007-05-13 @ 20:30:55
Postat av: denise

yepp det får du gärna göra :D

2007-05-17 @ 14:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback