ni förstår säkert?

Nu har jag tänkt på en sak. Att sitta inne och göra ingenting, är långt ifrån samma sak som att sitta ute och inte göra något. Jag tycker att det känns som att man gör något så fort man kommer ut, som nu till exempel. Hela morgonen tills nu har jag inte gjort något. Men för ca 20 minuter sen gick jag ut och solade, och jag kände genast att jag gjorde något. Visserligen gör jag inget, likaså att jag inte gjorde något inne, men om någon hade frågat vad jag gjorde då jag bara hade suttit inne och tittat på tv, hade jag antagligen svarat ingenting. men nu, nu gör jag något. jepp. jag är utomhus. Jag känner verkligen hur jag verkligen gör något.

Om lite mer en 1 timme kommer Jossan hit, och då ska vi och Sara och Malin bege oss till kungsan och rix fm festival... fjärde året - tradition, och vi hoppas på fin fina tröjor ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback