suuulig dag

NU ÄR DET INTE många skoldagar kvar :D bara nästa vecka (minus fredag) och sen tisdag och torsdag nästnästa vecka.

OCH IDAG! veersta sommarvärmen.
Idag har vi byggt eller lagat staket i sommarhagarna och det var trevligt. förutom att vi blev lite brända, men ej av björnlokarna! För såna fast det extremt mycket av. Sen har vi ätit sån där båt-glass och det var gott, nu måste jag börja äta såna. vet ni sen då? jooho då körde JAG bilen ändå till mormor! och hon bor i sorunda, kringelikrokvägen ni vet ända vid ekbackstigen. mamma var lite, eller mycket rädd, men som tur var satt hon där bak och det var pappa som guidade mig "D haha men jag har blivit riktigt bra (nestan).

och nu har jag snart pluggeliluggat KLART. eller klart med det jag ska vara klar med imorgon. resten blir nästa vecka. neee nu ska jag pluggelilugga klart.

puss och kram i en gran (ps, you make me.. vilja äta glass)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback