yes box

Well well well. nu har jag lugnat ner mig. kan föresten avslöja att jag är hemma från skolan idag då något fruktansvärt hände med mitt knä igår (det icke-opererade).
Jo ni förstår, jag och malin satt och pumpade saras cykel som jag så snällt fick låna, som tydligen hade pyspunka (men pyspunkade utvecklades snabbt till riktigt punka och jag och malin försökte förjäves tejpa bak-hjulet med eltejp, vilket iförsig funkade riktigt bra ca 10 meter) ivf så satt jag på huk och mitt knä låste sig. ahh verkligen LÅSTE sig (det har hänt många gånger förut, vet ej varför men det har ej hänt på jätte länge) och jag skrek, och malin trodde att jag hade klämt fingrarna (hahah) men nej. (det värsta när det låser sig är att det gör lika ont när det låser sig som när man sen måste knaka ut det) och efter lite skrikande och nästan (nästan!) gråtande fick jag knaka upp det. (alltså shit det gör verkligen FETT ONT!!) och sen brukar det gå över.
 ...men det gick inte över. än idag gör det ont! så att jag tyvärr missade vår frilufsdag var det jag skulle få sagt.

Sen har jag glömt bort min bok jag läste under stalltjänsten och kommit på att jag måste läsa klart den, så det ska jag roa mig med nu hade jag tänkt. det tråkiga är bara att jag inte minns vad den heter, och inte heller vart jag har den någonstanns..(?) men äch. så stort hus har jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback