2007.11.03

Det slog mig just att det är mindre än en månad kvar till första advent... och typ en och en halv månad tills jag fyller 18... wiho!

Idag har jag först sovit jättelänge, vilket var jätteskönt! Därefter åkte jag mikaela och mor till farsta.. där köpte jag ett par jeans, en kofta och en annan tröja. Och en kladdkaka och latte! :)
Efter det for vi hem och käkade middag och efter det for jag till stallet och firrade kväll. Nu står nästan alla hästar inne, skitmysigt! Dock mindre mys imorgon kanske?

Jag är sjukt deprimerad över att jag inte ska gå på Mika... :( och jag är ännu mer ledsen över att mikaela ska dit! och INTE jag. sorgligt. Jag kommer nog gråta den 9 november.

Imorgon är lovet slut, men eftersom att jag har 2 veckors praktik efter det kommer jag inte tillbaks till skolan förrens vecka 47!.. mycket skönt! Sen är det bara typ 5 veckor tills jullovet!

nu ska jag dricka te!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback