2007.11.06

h e j .

Nu har jag praktik och det är mycket trevligt! Känns som lov, och det känns mycket skönt. Men någonting med vädret gör mig otroligt seg... Jag är typ skittrött även fast jag sover en himla massa timmar mer än vanligt.
Jag hatar hösten. Det är bara nåt mellanting mellan vintern och våren, något heeelt onödigt. Det räcker med lite sensommar, sedan okej lite höst, sen snö. Men icke! Här ska det vara typ äckelväder i 5 månader, och har vi TUR då snöar det kanske en dag.

Någonting bra är att jag har typ 10 vanliga skolveckor kvar av min skoltid, innan studenten. och det, det är jäkligt ballt! Däremot har vi induviduella val i 6 veckor och att jobba med projektarbetet-vecka.
Men endå. dom räknas inte!

sist, inte minst.
min sara ska åka till australien i ett halvår!!!!
den 5 februari åker hon. i 6 månader!!!!!
nu mår jag bra. då kommer jag må dåligt.

b y e d å .

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gaaaaah jag bara hatar Australien :'( Varför ska alla underbara åka dit för

2007-11-29 @ 14:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback