2007.11.11

Igår lördag: Tittade jag och jossan på black beauty på morgonen, och shit vad vi grät! Denna fredag-lördag har jag gråtit mer än vad jag gjort på typ 2 månader. eftersom det inte var så hemskt sorgliga tårar så kändes det bra.
btw, känns det bättre i mitt christoffer-hjärta men idol kan ju typ ta och dränka sig i en vattenpöl.
Aja. På dagen skulle jag och sara svänga förbi handen en snabbis och handla fars-dag-present, men icke så blev det. Vi stannade där hela dagen och jag köpte ingen till min stackars far, utan slösade endast en massa pengar på mig själv. Men det är okej ibland, och jag köpte faktist (nästan) bara bra saker.
På kvällen gjorde vi ingenting mer än att käka middag hos anildfamiljen, jag hängde på när sara skjutsade 2 människor inte till stan, svängde förbi mackedonken och införskaffade oss latte och dooouuwnuts, testade våra nya grejer och tog det väldans lungan. (detta var lite, mycket, längre än planerat).

Idag söndag: Gick upp klockan 7 och hade helgjour på turk, och det gick rätt fort för vi red också, (red wolga), sen vid halv 3 tiden kanske kom jag hem, har inte gjort så mycket, och nu sitter jag här.

Nu: Ska jag bada! Sen ska jag typ dricka te eller något.

jag borde plugga.


Kommentarer
Postat av: jossan

ja, det var en grymt sorgling morgon, tur att vi hade varandra

2007-11-11 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback