2007.11.20

hej!

uch, vi har stört mycket att göra i skolan. det är jobbigt... idag tränade jag, själv! är lite stolt över mig själv faktist. (det stod mellan att träna och fika på paus, höhö) men jag orkar inte träna längre! det är tråkigt och jobbigt, och alldeles för många stämplar kvar till en bar.. buöh. snart är det ändå jullov och då hjälps det jag tränat denna termin ändå ingenting, för då kommer jag äta ännu mer än vanligt, och röra mig ännu mindre än vanligt. bad!

och NU har jag skaffat facebook. jag fattar nada, och det står att jag fyller år 15 november (inte december) och det stör mig extremt mycket. aja. så kan det gå. och jag skickade bli friend med alla på min msn-lista, inklusive lärarna, så känn dig inte utvald. :D

nu ska jag duscha, sen sova, åååhuch vad trött jag kommer vara imorgon.
jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback