2007.11.29

  • NU är våra labbveckor slut. och ingenting i världen kan slå vår kina-bild. det var mer än en bild, det var något utöver det vanliga. den var fin!
  • Imorgon är jag ledig. (eller projektarbete iförsig. borde kanske börja?). tror dock att jag kommer behöva spendera dagen med annat pluggande.
  • Idol imorgon. och jag vet att det inte är "idol" som skickar ut alla bra, men bajsa på idol ändå!
  • I helgen ska vi sova i friggan. Mysfaktor: 100000.
  • Jag är deprimerad över hur dålig jag var i ettan! dom betygen förstör allt.
  • Jag har tydligen skolkat från mer än varannan klasstimme under min skoltid. (falskt!!)

jag vill dissa:
- folk som vägrar svara i telefon när jag måste prata.
- "våra bästa år".
- att jag inte kan sluta titta på det.

jag vill hissa:
- det är dags att börja julpynta, och det är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback