ey.

VAR BEFINNER DU DIG: i mitt rum
TILLSTÅND: trött och stressad
I FICKORNA: långkallingar. (no fickor)
VAD HÄNDER IKVÄLL: förhoppningsvis pluggar jag.
VAD ÅT DU SENAST: knäckebröd
VEM RINGDE DU SENAST: pappa
VEM MAILADE DU SENAST: hmm... minns inte
FAVORITLÄSK: cola tror jag, eller någon fanta
FAVORITMYNT: 10
FAVORITSKÅDESPELARE: adam brody, men bara för att liksom
FAVORITHUND: trixie älskling
FAVORITJUICE: bravo apelsin, helt klart!
NÖDVÄNDIG KÄNDIS/AR: vadå nödvändig?
BÄSTA GRANNEN: definitivt den vänstra (i från mitt hus håll)
SÄMSTA GRANNEN: andra sidan kanske
BÄSTA ROBINSON-KARAKTÄR GENOM TIDERNA: öhhh jag minns bara robban! och emma!
BÄSTA FRISYREN: på mig själv? när jag känner "det där" känslan!
HUR MÅR DU NU: bra men börjar få ont i halsen
VAD VILL DU HA FÖR HÅRFÄRG: min duger
VAD TYCKER DU OM ATT ÄTA: vad som helst, alltför ofta bara för att äta något.
ÄR DU KÄR I NÅGON DU NÄMNT I DE TIDIGARE FRÅGORNA: pappa? näe :D
IDROTTAR DU: ridning
TYCKER DU OM ATT LIGGA PÅ STRANDEN OCH SOLA: jag älskar att ligga på stranden och sola
VAD HAR DU PÅ DIG IDAG: just nu långkallingar som sagt och en t-shirt och en tröja!
HAR DU VÄXT NÅGOT DET HÄR ÅRET: naej.
HAR DU GÅTT UPP/NER I VIKT DET HÄR ÅRET: ja and i'm not telling vilket
GÅR DU I SKOLAN SÅ MYCKET SOM DU SKA: självklart (fast pluggar mindre än vad jag ska)
VILKET ÄR DITT SÄMSTA SKOLÄMNE: engelska och svenska tror jag
VAD LIGGER PÅ DITT DATORBORD JUST NU: en tallrik, te, solbrillor, olika nagelack och 2 papper
VARFÖR BLEV DU ARG SENAST DU VAR DET: hmmm minns icke
HUR OFTA STÄDAR DU: tiden går så fort så jag hinner liksom inte förrens det är skitstökigt.
ÄR DU ROMANTISK: ja kan nog vara det om jag försöker vara lite serös :D
KNARK: vadå knark? jag knarkar inte
SENAST KÖPTA PRYL: pryl... bh och trosor?
KEPS ELLER MÖSSA: mössa
KÄNGOR ELLER PUMPS: pumps, kängor är så mycket kängor
DVD ELLER VHS: dvd
HAR DU NÅGONSIN FÄRGAT DITT HÅR SVART: nepp och jag har inte planerat att göra det heller
SOMMAR ELLER VINTER: sommar och vinter! kanske mests sommar. (sommar och snowboard)
SKÅNE ELLER NORRLAND: skåne
KAFFE ELLER LÄSK: beror helt på
BRUKAR DU GÅ PÅ MCDONALD'S: nej inte längre
EMINEM ELLER BRITNEY SPEARS: svår fråga
FAVORITPOSEN: svårt att beskriva
FAVORIT-TV-SPEL: jag spelar inte tv spel
HAMBURGARE ELLER PIZZA: beoror på. näe pizza!
SNYGG ELLER SNÄLL: om man måste välja sååå, snäll. såklart :D
TV ELLER RADIO: tv.
PLUGGA ELLER JOBBA: plugga, mn beror på vad för jobba
KAN DU KÖRA BIL: ja det tycker jag nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback