gör dessa ruliga frågor!

1. Vad heter jag?
2. Var möttes vi första gången?
3. Vad tror du mitt andranamn är?
4. Hur länge har du känt mig?
5. Hur väl känner du mig?
6. Röker jag?
7. Dricker jag alkohol?
8. Tror jag på Gud?
9. När du såg mig vad var ditt första intryck?
10. Vad är min hårfärg?
11. Ögonfärg?
12. Har jag några syskon?
13. Vad är min sämsta sida?
14. När är jag född?
15. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig?
16. Vilken sorts musik lyssnar jag på?
17. Vad är min bästa sida?
18. Är jag blyg eller framåt?
19. Har jag några speciella talanger?
20. Håller jag på med någon sport?
21. Vilket är ditt bästa minne med mig?
22. Vilka tre ord beskriver mig bäst?
23. Nämn någon av mina favoritfilmer.
24. Nämn något ställe jag vill resa till.
25. Vad gillar jag att göra?
26. Hur klär jag mig?
27. Vilket band gillar jag bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback