denna lista var tråkig upptäckte jag försent

Är du kär i någon?: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans?: ibland
Vilken parfym använder du?: olika, just nu min från england vet ej namnet
Vad är du rädd för?: jag är mycket mörkrädd
Gillar du att tvätta?: jag gör aldrig det
Gillar du berg-och-dalbana?: yes!

Senaste...
Filmen du hyrde senast?: hmm.. sjukt länge sen. måste varit Rosa 2 (vad heter den?!)
Filmen du köpte senast?: vet inte om jag  någonsin köpt en film
Senaste låten du lyssnade på?: the fray - all at once
Låten du hade på hjärnan?: samma som ovan
Låten du laddade ner?: jag brukar inte ladda ner låtar, det gör sara åt mig
Personen du ringde?: pappa
Personen som ringde dig?: jossan
Tv-program du tittade på?: one tree hill
Personen du tänkte på?: nu tänker jag på massa människor bara för det

För eller emot?
Långdistansförhållanden: emot 
Utnyttja någon: emot
Självmord: emot
Att använda droger: emot.
Köra onykter: emot
Förhållanden: för och emot

Favorit...
Mat: typ mycket, lax!
Låt: alldeles för många
Sak att göra: vara jätte glad
Ämne att tala om: djupa saker, då känner jag mig djup
Sport: hmm, ridning?
Dryck: vatten, och cola! och te
Kläder: mjukisbyxor är nog bäst
Film: hmmm... typ vet ej

Har du någonsin...
Gråtit över en flicka?: ja, men inte kärleksfullt isåntfall
Gråtit över en pojke? ja
Ljugit för någon?: ja
Varit i slagsmål?: räknas det med mikaela? 
Blivit arresterad?: nepp

Antal...
Gånger du har varit kär På riktigt?:
 typ 1, kanske 2   (men jag tycker nog inte det nästa gång jag blir kär)
Hjärtan som brustit på grund av dig: det vet jag inte som tur är
Personer från grundskolan du har kontakt med: hmm.. inte jätte många jag pratar med dagligen
Har ditt namn varit med i tidningen: njaa...
Ärr du har på kroppen: många, jag har typ lätt att få det.

Senaste..
Personen du fick brev av: alexandra tror jag
Personen du fick sms av: malin
Gången hela din familj åt middag tillsammans?: hmm.. i helgen?
Är du seriös?: inte allt för ofta
Använder du hårspray?: jag brukar missbruka det tyvärr jorden 
Kan du stå på händer?: JA!
Favoritserie?: grey's anatomy, one tree hill, desperate housewifes, criminal minds + massa

Håkan Hellström eller The Ark?: håkan hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck?: måste säga lars winnerbäck (mest för att jag ej vet vilka bright eyes är)
Gillar du ketchup?: jag älskar ketchup
Är du glad nu?: jo lite
Känner du någon som jobbar på sjukhus?: nej
Stockholm är?: bäst
Göteborg är?: bättre
Ålem är ?: vet inte?
Kan du sjunga?: neh, men jag gör det endå
Mer värt än guld?: alla jag tycker mycket om!
Spaghetti eller makaroner?: makaroner helt klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback