en sån söt lista

Namn: Denise Sara Johnsson
Vad drack du senast: vatten
Hur många hamstrar har du haft: inga, däremot ett marsvin!
Kan du gå ner i spagat: nja inte riktigt faktist
Vad ska du göra i kväll: ha mina ridlektioner
Vad ska du göra i morgon: skolan, träna, plugga(!!) och rida
Senaste inköp: hmm... en hamburgare på burger king
Senaste film: shrek den tredje
Vad har du i ditt fönster: "fönster och fönster" men en ljusslinga och öh damm
Tycker du om att cykla: jo visst, men alla våra cyklar är trasiga på ett eller annat sätt
Vem träffade du sist: marta, i biblioteket! haha
Hur länge sov du inatt: kanske 7-8 timmar :D
När ska du gå och lägga dig ikväll: kanske ska satsa på 10?
Vad gjorde du för tre timmar sen: då sov jag. djupt
Vad skulle du vilja göra nu: åka hem (är i skolan)
Vänner du kan prata om allt med? sara :D
Personer du kan lita på till 100%? hmm ja några
Har du badat i år? självklart. varför inte bada?
Vad heter du just nu på msn: denise
Hur många syskon: 1 syster
Känner du någon som heter likadant som dig? ja,
Morgontrött? alldeles för morgontrött ja
När är du född?: 15 december 1989
Var bor du?: västerhaninge (men nästan mest i tungelsta)
Nuvarande hårfärg?: brunt
Riktiga hårfärg?: brunt
Ögonfärg?: bruna
Vad läser du för bok nu?: "är det någon där" marian keyes, och körkortsboken!
Humör just nu?: trött, men inte sjukt trött
Vad har du för parfym idag?: en som jag inte vet namnet på. från england!
Vill du ha barn?: mjoo, fast inte förrens jag fyllt 30. typ
Hur stort är ditt rum?: rätt stort
Har du tv/dator i ditt rum?: japp
Piercingar?: öronen
Tatuering?: nepp

Hur många converse allstarskor äger du?: 1 par
Brukar du vara osminkad i skolan?:  vid stalltjänst, yepp
Skostorlek : 40. (när jag kan ha 39 då är jag glad!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback