för att jag klippte mig idag

  • Hon började med att påpeka HUR slitet mitt hår var, att jag inte VÅRDADE det på rätt sätt och att jag ABSOLUT inte kunde använda mammas inpackning, utan att det var SÅ viktigt att jag hade en som passade just min hårtyp. (=typ jäkligt TORRT och SLITET). Hon passade även på att tillägga att inpackning ute i affärerna SÖG, och att jag skulle kosta på mig ett hos frissilören.
  • Hon skummade nästan ner mig i hela ansiktet med schampoo.
  • Hon sprutade vatten i båda mina ögon, så mascaran verkligen rann ner över hela ansiktet.
  • Hon brännskadade mitt huvud genom att föna varmt och länge på samma ställe.
  • Hon lät allt hår ligga i mina ögon hela tiden, vilket gjorde att det typ stack som fasiken och nästan kom tårar.
  • Hon klippte på ett så bajsigt sätt att allt "klippt hår" flög rakt in i min mun, näsa och i mina ögon.
  • Hon var bara tvungen att föna det skitfult, och verkligen göra det alldeles platt med såna där utåt-fjångar längst ner.

klartslut.


Kommentarer
Postat av: Mathias

HAHA låter nice :P Men det klart du passar ju i alla frisyrer, alltid lika snygg ;-)

Postat av: denise

höhö visst :p utåtfjångar var ingen hit!

2007-10-11 @ 16:07:47
Postat av: jossan

hhaah bästa vän, det lät då inte som en bra upplevelse :D

2007-10-11 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback