idag har detta skett:

  • vi red 3 varv runt flisen, galopperade 2. jag red rosen det var roligt! (mkt jobbigt)
  • jag har tittat på one tree hill, avsnittet där nathan var snäll och lucas dum.
  • jag fick reda på att jag fick mvg på samhälle a provet, jag är bäst!
  • jag har haft på mig mina nya skor och jag hoppas dom blir skönare.
  • vi fick kycklingwook till lunch i skolan, den var extremt slemmig! annars god.
  • när jag kom hem hittade jag en colaburk i kylen. den var god!
  • jag har inte haft sådan pluggångest. skönt!

och detta kommer ske:

  • ska till turk, och jag hoppas jag får favis. och det ska gå bra.
  • desperate housewifes!!
  • fundera på om jag ska plugga lite historia. (dock kommer jag endast fundera på det)
  • nu blev jag just väldans sugen på te. och honung. så det ska jag firra!
  • efter det... ska jag byta om. sen turk då.

och detta sker:

  • jag tittar på americas funnienst homevideos. hahaha
  • NU ska jag firra te.



    BYE / d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback