jag skiter i om ingen läser mina listor men jag vill skriva dom endå :D

Hur svarar du i hemtelefonen? hej det är denise
Hur svarar du i mobiltelefonen? hallå
Ringer det mycket till dig? nja inte överdrivet mycket
Ringer du mycket? mjoo överdrivet mycket
Vem ringde du senast? mamma
Hur mycket pengar har du? vadå, överhuvudtaget? kanske 2000 nu när jag är rik :D
Senast kramat och när? min faster nu ikväll :)
Antal timmar sömn inatt? 7-8 timmar
Sov du ensam? i sängen, ja
Vem sov du hos senast? då sov jag på berga!
Vem sov hos dig senast? jag sov faktist med maria senast, dock ej i min säng
Vem vet mest om dig? jag själv
Vem vet du mest om? mig själv
Vad ser du fram emot? då jag är färdigt med allt pluggande som ska in innan lovet
Vad vill du ha just nu? höstlov
Vem hånar du? dig
Vemlängtar du mest efter? duni kanske.
Vem vill du helst slippa? ska jag skriva namnet här alltså?
Vem stör du dig på? ingen just nu. stör mig nog antagligen på nån imorrn
Vem vill du sova bredvid inatt? just du!
Vilken buss åker du oftast? 835:an
Vilken årstid är det nu? höst
Anser du dig själv snygg? vem är jag att anse?
Har du varit kär? ja det skulle jag nog kunna påstå
Är du kär nu? nej det skulle jag nog icke påstå
Är du en bra partner? det ska ju inte jag svara på :D
Har någon varit otrogen mot dig? nope
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? nej,
Har du varit otrogen? nepp!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? jag är lite för blyg för att ragga oftast
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? haha.. ja.
Vad åt du senast? en chokladkaka (kaka alltså)
Är du polare med grannarna? nja inte direkt, dock hälsar jag alltid :D
Har du varit på ett party? ja. (till och med pyjamasparty och det är cool)
Har du varit utomlands? JA. <3<3<3
Var är dina syskon just nu? mikaela är hos emelie i think, eller möjligvis sover.
Vilken tid gick du upp imorse? halv 5!!! skulle sjunga för mamma innan hon gick upp
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov hoppas jag
Vad är det första du gör på morgonen? somnar om
Vad ska du göra efter det här? sova. eller måla naglarna, sen sova!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag läser dom :P

Postat av: jossan

jag med ;)

2007-10-21 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback