lite saker jag vill berätta

  • Jag har blivit helt sjukt besatt av att pussa på klockan vid 19.19, och så vidare. shit jag får panik jag måste sluta!!
  • Igår var jag och sara ute och gick och vi hade "tyck synd om mig" promenad, vilket innebar mycket gnäll och att vi var allmänt patetiska.
  • I lördags var jag med älsklings jossan, vi hade myspys!
  • Vi har stört mycket att plugga denna vecka, men jag har typ lärt mig historian! YEAH. mvg+++ imorrn alltså. (inte)
  • jag och emmie hade vår praktiska engelska idag och jag skulle berätta för emmie hur man smörjde ett träns på engelska. först fick jag VG, men sen fick jag ett + för att hon tyckte att jag såg ledsen ut. haha :D
  • igår var det prison break men jag pluggade och spelade in det istället, och snart är det ugly betty och det ska jag också spela in. kanske måste jag spela in desperate housewives också men det vill jag se!
  • Nu tänkte jag kontakta sara för en promenad! i really hope that she is hemma. but i guess not.

Kommentarer
Postat av: jossan

ja, vi hade det bäst älsk, som alltid

2007-10-27 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback