rolig lista :D

Min längd: ca 175 cm
Min ögonfärg: brun
Min hårfärg: brun
Mitt stjärntecken: skytten
Min bästa sida: envis, snäll
Min sämsta sida: otålig och att jag missbrukar "jag ska"
Jag vill bli: rik och rolig
Länder jag varit i längre än en dag: sverige, sardinien, england, frankrike, danmark, grekland, mallorca? typ
Min Drömresa går till: typ kalifornien...
Favoritfärg: grått och svart
Favoritmat: oxfilépizza från oden... det blev jag iaf grymt sugen på nu
Favoritdryck: caffe latte, vatten, apelsinjuice och te!
Favoritlåt: det finns många.. men får säga lifehouse - storm
Favoritartister: har ingen speciell favorit artist...
Favoritskådis: adam brody :D
Så här ser min drömpartner ut: om jag får blanda mellan ola, adam brody, idol christoffer, tom welling, enrique iglesias och let's dance viktor... vilken snygg blandning alltså!

       


Kommentarer
Postat av: jossan

du är sjuk på riktig!

2007-10-27 @ 21:29:40
Postat av: melika

jag kan hålla med dig att några av dom ser bra ut :p hihihih

Postat av: mikaela

haha, land: sardinien?? italien denise :)

2007-10-30 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback