080813

Nu har jag just precis ätit, de var gott. Jag är typ hungrig dygnet runt och det är sjukt jobbigt! Måste komma in i bätte rutiner känner jag, och jag ska börja spirnga. Så det så.
I handen hittade vi present till sara som vi skulle, mucho bra! Jag shoppade även litegranna, en brun kortärmad kofta med knappar (som egentligen ska sitta bak men det kändes fel) och örhängen. Jag tog även bort (tog bort låter crazy men, typ så ja) mina naglar. Det känns bättre än vad jag trodde! Inte alls överdrivet mycket att fingrarna gått av! (=positivt)

Haha, hamnade på nåt sätt inne på bloggportalen och de mest sökta bloggtermerna just nu är; sexnovell, sexblogg, carolina gynning, blondinbella, sex, kissie, linda rosing och 080808. Komiskt? :D

Nu ska jag upp och se efter om mina kära mor kan sjutsa mig till stallet så jag kan fodra kväll.
Sen ska jag och nessla vara hurtiga och gå hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback