08.08.19

Jomen tja. Dagen har flytit på som den skulle, sov först och främst till klockan kvart i 12 (men det känns okej för jag sov så jäkla skönt!) åkte till gymmet, körde på hyffsat hårt, mötte mathias i vh och fikade, latte, brownie och munk (jag var värd det, inga skuldkänslor här inte), solade, och here i am. Ska om cirka en timme cykla till ridningen med malin, det ska bli skoj, har ridit en gång på hela sommaren liksom.

Imorgon ska jag få träffa min favorit denice, trevligt som alltid ska det bli. Får se vad vi hittar på!
Måste hinna börja packa till england också, dock ska jag ju inte ha med mig så mycket. (DESTO MER ska jag få med mig hem..) :D

tjing tjing, dagens låt is......

Swingfly - singing that melody



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback