080820

Känner att det råder världsklass på mina rubriker, men så är det, jag har faktist ingen fantasi längre, om jag ens någonsin haft.

Kom nyss hem från heron, har varit med nicen på bio. Vi såg "what happens in vegas" (andra gången, men hellre se en bra film 2 ggr? :D) det var iallafall trevligt. Jag började dock med att hälla ut mina popcorn över oss, likaså alla olika krydd-smaker jag öst på. Har ni sett det att det finns såna? Popcornsmaker, det fanns smörsmak, sourcream & onion, vitlök och parmesan, barbeque och så kanske nån mer. Ruskigt gott, dock överkonsumerade jag det hela vilket ledde till värsta grill-popcornen i bottnen, galet mycket salt. Hur som helst.
Vi var även förbi mcdonken, twice, och köpte kaffe kool. Gott. Japp.

Nu ska jag sova, först ska jag nog se lite vänner, oc eller grey's. Har inte bestämt mig för vad ännu.
Imorgon är det packa till london som gäller, även stallet och träna hade jag tänkt hinna med.
Sov btw till halv 2 idag. Det är illa, men vad ska man göra? Lov lite till, sen ska jag vrida tillbaks dygnet. Jag ska.

(nu hann det bli den 21:a tillochmed. Skriver man då tiden det var när man skrev inlägget eller tiden som blivit när man är klar? aja kör på det först nämnda.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback