080821

Vet ni vad jag tror? Jo, att det skulle vara mycket roligare att blogga om man hade en fin blogg. Jag är ganska pysslig av mig, älskar att få ny mobil tex, så jag kan firra alla roliga nya grejer så att den bli alldeles personlig, och nu tex, när jag har en ny kalender, jaa då tycker jag att det är skitmysigt att fylla i den och göra den fin. Okej, vet inte riktigt hur jag kom in på allt det där, jag kan nämligen inte fixa min blogg själv, och det var ju det som jag tyckte var så roligt? Hm, ja iallafall. Det vore något det. Ha en fin blogg. Så hur gör man? Måste man vara sådär ubertektnisk som jag faktist inte är? Måste man betala sig upp så att man inte längre har en liten basblogg? Frågorna exploderar verkligen. I varje fall.

Ny dag, Ny morgon skulle jag vilja skriva, men icke. Klockan är ju snart 1. Vore trevligt att komma upp tidigt någon dag, nu för tiden blir mina dagar så korta. Iförsig gick jag ju faktist upp strax innan 10 så det är väl inte heeelt fy skam. Men det mysigaste är ju att kliva upp vid 6-7 när det är sådär ruskigt mörkt ute, gärna mitt i vintern så att man inte vill kliva ur täcket för att det är så kallt utanför, men man måste, så man kliver i ett par gosiga tofflor och en fleecemorgonrock, sätter sig vid köksbordet, dricker te och vill helst av allt avlida. Mmmm.

Hur som helst. Ska snart bege mig iväg till handen för att möta min syster. Jag ska bland annat växla in alla mina pengar så att jag kan handla på kortet inne i london. I london. Imorgon är vi där. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback