21.24

Kom nyss hem från gymmet.. body pump blev det! Länge sedan sist, men nu föreslog jag att vi skulle köra en gång i veckan, dock var inte sara lika på, mer typ "aldrig mer". Jaja. hon ändrar sig nog när hon vilat upp sig :)

Mina planer för imorgon ser ut såhär:
• börja packa till london
• träna
• fika med mathias
• ridningen på turk börjar!

Jao. Sista veckorna av sommarlovet kvar, vecka 36 börjar allvaret... jobbandet. Dock vill jag hellre gå i skolan. Borde kanske redan nu fundera på vad jag ska söka till nästa år, annars kommer jag nog aldrig komma på vad jag vill göra.
Varför ska det finnas så mycket att välja på?

Kommentarer
Postat av: Kit

men hallå! har du fått jobb? :D

Postat av: denise

jomen ica ju. :) åtminstonde 4 dagar i veckan, duger gott åt denise!

2008-08-19 @ 17:04:14
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback