23.56

Okej ska upp om 3 timmar, men jag har ju vridit om hela dygnet ändå.
Till saken.

EN SPINDEL stor som jag vet inte vad, helt ärligt, den största jag sett, klev ut under min säng, jag såg den i ögonvrån, trodde det var en RÅTTA! Sjukt jävla stor! En del av mig dog, börja storgrina och ringde mikaela. Mamma kom ner och döda den. Men seriöst, jag är inte så känslig, men denna spindel var så stor som, jaa...? 2 cm i omkrets, kroppen, sen benen typ 3 cm! Shit. Det är ju städat under min säng. Nu är det säkert ett spindelbo där. Uhhh. Det kryper överallt.

NU ska jag sova. Fy asså. Klockan 4 bär det av till flygplatsen. Wiho!

Kommentarer
Postat av: jossan

ja, jag känner också till det där, fast den kröp ut ur skorstenen!

2008-08-22 @ 09:13:53
Postat av: Ammi

hahah va fan denice, du måste kaxa till dej lite :P

2008-08-28 @ 16:42:40
Postat av: Malin

Mes du är då! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback