I min bubbla hatar vi rubriker

Sitter hemma hos Sara som just nu badar... Försökte skriva ett inlägg igår men fungerade det eller? Nicht.
Hemma från london, och där var det just great. Vi shoppade mycket, åt mycket och hade det allmänt nice. Jag fann även min framtida man på tunnelbanan, vi ses i nästa liv.
Vi tog inte så mycket kort men en del av de vi tog ska ni få se imorgon eller något, vänta med spänning.

Om cirka en timme ska jag bege mig till stallet, vi ska flytta hem alla hästar igen, och jag ska pussa på Lillnalli och Sunshine. Mycket!
Nästa vecka börjar jag jobba på ica... Dock inte heltid så jag lär ju få en hel del slötid ändå, men jag lyckas nog fylla ut den på något sätt. Veckan därpå börjar även ridskolan, så då blir min tid ännu mer utfylld med ridlektioner, och massor med nya små barn.

Känns just nu väldigt skönt att sommaren är slut, dock vill jag ändå utomlands. Men det ska jag se till att firra, först jobba ihop pengar, sen! Näst nästa helg är det även lovely göteborg som gäller, och hälsa på Maria :)

Nu är sari ready, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback