ingen vanlig dag, saras födelsedag!

Jag har tänkt på det där med i början av varje inlägg, ska man skriva hej? Ibland kanske jag slår till med det, för trevlighetens skull liksom, men ändå? Det låter lite halv nördigt tycker jag. Lite som ett brev, det är ungefär som ett brev iförsig. Först skriver man hej, kanske berättar hur man mår idag, berättar lite om sin dag och vissa är så trevliga att dom ställer frågor. Så trevlig är inte jag. Inte idag. Inte ofta. Jag är nog lite för ego, berättar bara om mig själv! Dock känns det ännu mer nördigt att skriva frågor, som ingen svarar på? hum hum.

Iallafall, först och främst kanske till och med eftersom att hon är min bästa vän (dock tror jag inte ens att hon läser min blogg den fjollan) GRATTIS TILL SARA 20 ÅR. Shit, 20 år, det är så jäkla vuxet!!! Ändå är vi inte ett dugg vuxna. Undra när man känner sig vuxen? Om man gör det nån gång? Jag tror mest att man känner att de som är äldre än en själv är vuxna. Undra om det alltid kommer vara så? Isåfall, kommer jag aldrig KÄNNA mig vuxen?
(observera min frågetecken... jag frågar frågor till mig själv! det känns lättare att skriva då. faktist)

Imorgon ska jag träna. Nu ska jag komma igång. Iförsig har jag varit ganska okej igång hela sommaren, men nu ska jag komma igång på riktigt.

Nu ska jag hoppa in i duschen!
Ha det bra. PUSS OCH KRAM /denise.

haha, inte okej!!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback