sssshhwup

tjing!

vad jag gör uppe mitt i natten?
undrar jag med, jag har ställt om dygnet helt. mycket störigt!

idag har jag och sara varit i farsta och shoppat lite livsnödvändiga grejer. bland annat hårfärg (choklad, som visade sig vara RÖD, vad är det för jävla choklad?? syndes icke mkt på mig dock. destomer på sara. haha!) en vit stickad jätte fin varm halsduk, snygga sneakers (har nog aldrig skrivit det ordet tidigare) lite smink, hår och ansiktsgrejer och nagelack. riktigt nödvändiga grejer alltså. GREAT.

ikväll åt vi kräftor, tittade på love actually och grät (läs surade) över alla par.
nu ska jag se jag bege mig till tree hill och nathan my man.

en dag ska jag ta tag i min blogg. kanske på måndag, för då ska jag ta tag i mitt liv.
puss hej!

Kommentarer
Postat av: Ammi

hahha varför börjar alla ta tag i sitt liv just första september?:P:P:P

hur var london??

2008-08-31 @ 16:31:23
Postat av: denise

tänkte inte ens på att det var just första septemper. men det var ju till och med ännu bättre! :D nja nu är sommaren slut, börjar jobba imorn, back to gamla vanor alltså. (= börja träna också!)

london var bra, jag shoppade, shoppade och shoppade :D



längsta kommentaren jag skrivit till mig själv tror jag!

2008-08-31 @ 16:48:14
Postat av: Ammi

hahaha du kan få ingå i våran "första september-pakt" :P gud vad härligt, vill oxå dit :)

Postat av: Ammi

btw, följer med ner till maria :)

2008-09-01 @ 17:03:04
URL: http://smakakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback