time for.....

Nämn något som gjorde dig glad igår: min vän josefine. och tjuvtittat.se
Vad gjorde du kl 08 imorse: snoozade
Vad gjorde du för 15 min sedan: lyssnade på jason mraz - mr curiosity
Det sista du sa högt: "är du hemma nu"
Det senaste någon sa till dig: "ja"
Vad har du druckit idag: te och cola light
Vad var det senaste du åt: en daim
Vad var det senaste du köpte: ridstrumpor
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: regnigt och äckligt
Godaste glassmaken: choklad! speciellt ben & jerry, chocolate theraphy (who's gone?!!)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, kanske inte jätte djup kärlek men sådär lite halft.
Sover du tungt: ibland
Drömmer du mardrömmar: inte så jätte ofta
Trivs du med ditt jobb: ja, för hästarna gör mig alltid glad.
Favoritklädsel: leggins. hata jeans.
Favoritlåt just nu: forever, chris brown. fortfarande
Vad ser du om du tittar till höger: min fåtölj
Vad gör dig glad just nu: min bästa sara kommer hem imorgon
Vad ska du göra härnäst: duscha
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: rätt okej
Favoritgodis: choklad och surt
Kläder just nu: tshirt och mjukisbyxor
Sommarplaner: inte mycket. england 22 aug!
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: nej
Morgon eller nattmänniska: natt
Vad är viktigast för dig: glädje
Är du kittlig: nope
Snarkar du: yep. kanske lite
Stjärntecken: skytten
Äckligaste insekten: typ alla.
Stökigt eller välstädat: helst städat men jag har förmåga att stöka ner rejält.
Längtar du mest efter just nu: värme, pengar i överflöd och skratta tills jag får ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback