lallaaala

Dagen började vid halv 7 då klockan ringde, dock missade jag det helt, men vaknade när jossan väckte mig vid 7. Då checkade vi datan för att kolla så att saras flyg inte var försenat. dock hittade vi aldrig flyget, men det gick bra ändå.
Vi var vid arlanda 09.15 och jag hade så ont i magen att jag trodde att jag skulle svimma vissa stunder. Vet ej om det var bara nervositet? Vid typ 10.10 kommer dom, då blev det gråtkalas!
Sen hem igen, åkte till sara och fikade där hela dagen. Var även förbi hästarna och stallet.

Fick reda på att jag ska jobba imorrn, hela dagen. Minns ingenting helt ärligt, jag är sjukt nervös. Men aja. borde faktist inte vara det, dom vet ju att jag bara jobbat 2 gånger tidigare, och det var typ 2 månader sen. Har iaf fixat en fusklapp till frukt koderna. resten får firra sig själv.

Sara är iaf hemma och det är jag mycket glad över :)
Imorrn efter jag jobbat ska jag till maria och co, det ska bli trevligt hoppas jag. På morgonen ska jag klippa mig. Hoppas verkligen inte att det skiter sig, för då måste jag stå på ica hela dagen i världens sepe frilla.

grattis till katrin vår gulleplutt som fyller 19 idag!

Kommentarer
Postat av: Kit

grattis till saras hemkomst för fan :D

2008-08-06 @ 23:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback