with details

Jag brukar inte vara jätte bra på att sammanfatta händelser, eller saker jag gjort, jag brukar liksom inte gå in på detaljer, vilket egentligen är ganska tråkigt. Jag läste nämligen ett gammalt inlägg skrivet av moj, där jag skrivit typ "igår hade vi såååå roligt men jag orkar inte förklara här". Hmmm. Icke roligt för er mina kära vänner och icke roligt för mig själv heller såhär i efterhand, då jag inte minns ett skit av vad som var såååå roligt den där gången.
Jag tänkte bli bättre.

Igår började jag och sara dagen med att träna, sedan åkte jag till farsta, och näst sist till saras födelsedagsfirande. Vi åt massor med goda pajer och sallad, kladdkaka och det var mucho gott! Sedan gjorde vi oss iordning för att åka till dennis som också fyllt år som sara slog ihop sin firande med. Vi hade mucho trevligt under kvällen! Då vi saknade kortlek gick jag och lovisa på jakt några gator längre bort, fann ett hus vi tyckte lät trevligt från utsidan och frågade om en william bodde där och att vi letade kortlek. (dom hade ingen william, däremot en willy? men kortlek hade dom iaf. tack snälla tant!) vi spelade ett något oseriöst ölspel, dock prövade vi aldrig på sara och emmas austraeliska vis. Timmarna gick snabbt och framåt senare blev några arga, några blev kära och några mådde dåligt. Dock klarade jag mig prima, dock hamnade jag på nåt vänster mellan de kära, icke okej!
Jag och lovisa begav oss hemåt, fann en cykel, hann precis med bussen. Väl på bussen träffade en väldigt synsk människa som förstod att jag bodde på gnejsvägen när jag sa mellan vh och tungelsta. ahh! Han hade tydligen varit där många gånger i tidigare år och han sa att det inte var ofta som hade inte fick frukost på sängen när han var där. (kanske inte på sängen, men något med bjuden+frukost). Väl hemma åt jag och lollo lite pirog för att sedan somna så sött.

luddigt, jao. kanske ska jag skriva en bok,
'thenise 18 år (?)'
näe, men jag kan nog inte få det att låta mer sofistikerat än så här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback