en sån där lischta

Snott någons mobiltelefon? nej. men min blev dock stulen av två fjortisar. typ.
Varit medvetslös? ja, sådär snabbt och kort vid min hjärnskakning
Hånglat med nån riktigt ful? nje. inte riktigt ful :)
Hånglat med fler än 50 personer? nej
Gjort nåt riktigt dumt? specificera riktigt dumt?
Gjort nåt du verkligen ångrar? jag ångrar mycket, men små detaljer dock.
Varit full i skolan? höhö. berga. Yes.
Blivit portad från en krog? nja portad och portad jag kom aldrig in
Varit otrogen? nej
Varit full på julafton? näe inte julafton
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? ja
Önskat att du var det motsatta könet? ibland lite oseriöst sådär :D
Varit gravid? nej
Fått barn? inte det heller
Överdoserat? nej, inte doserat överhuvudtaget. lite mycket energidryck ibland då och då kanske :)
Åkt ambulans? nej. skulle vilja! (ej dö)
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? nej. dock andra skumma grejer.. haha
Fått din mamma att gråta? säkert
Blivit polisanmäld? nej
Slagit ner någon? nej
Slagit någon blodig? nej :)
Skämts över dina föräldrar? någon gång, ej ofta
Skämts över din bästa kompis? nej?
Skämts över dig själv? jaaaa
Ätit från en papperskorg? isåfall nåt jag råkat slänga
 
Senaste personer som..
Sov i din säng: hmm... jossan?
Såg dig gråta: kit! med flera.
Fick dig att gråta: haha. ja. allt och ingenting.
Du delade en drink med: malin och jag delade lite kaffe
Du gick på bio med: familjen
Du gick på stan med: länge sen sist...! mikaela tror jag
Skällde på dig? min käre far
Skickade ett e-mail till dig: passagen nåt.

Har du någonsin...
 
sagt Jag Älskar Dig och menat det: ja.
Bråkat med ditt husdjur: litegranna ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: lite smågrejer, alldagliga saker som händer ofta.

Extra stuff...
Tar du droger: nej
Dricker du: det låter så, allvarligt, men ja.
Vad är du mest rädd för: att dö och att de i min närhet ska dö
Vilka kläder sover du i: trosor och ibland linne
Vart vill du gifta dig: nånstanns fint. sådär drömlikt
Vem hatar du verkligen: ingen, verkligen.
Varit kär: nja. vet inte. trott att jag var
Kör du bil: övningskör än så länge
Har du ett jobb: ja
Gillar du att ha folk omkring dig: ja! fast jag gillar ensamhet också!
Är du ett hälsofreak: nej, men vill vara.
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? näe. inte kär!
Är du ensam nu? inte hemma?
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: många. vill säga nån men kommer inte på!
Vill du ha barn: ja, kanske i 30+ åldern

Favorit...

Rum i huset: mitt
Typ av musik: väldigt blandat, i princip allt i nån skön blandning!

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit? nja mer än 48 timmar sen i think
Köpt någonting? ja. idag!
Varit sjuk? förkyld
Sjungit? självklart
Sagt Jag Älskar Dig? nej
Velat säga till några att du älskar dem? näe?
Träffat någon ny? nej
Saknat någon? ja
Kramat någon? ja
Kysst någon? nej

Senaste..

Låt du hörde: life is wonderful - jason mraz
Film du såg: sherdil. dock ej hela :D
Drink du köpte: minns icke
Sak du stal: ehm.. en latte. sa att det var kaffe! :)
Mat du åt: ris och köttfärsgrejs

Random questions...
Festivaler i sommar? nej
Din frisyr? uppklippt, lugg lite halv långt.
Fulaste kändisen? vill jag inte säga :)
Snyggaste kändisen? det finns så många.
Vad vill du bli? om jag visste det
Planer för idag? nu äre kväll.
Favoritdjur? häst

Har du..
Digitalkamera?
familjens
Telefon på rummet? ja funkar dock ej
 Egen dator? ja
 Könssjukdom? nej
 Djur? kanin
Bra kompisar? jaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback