3/12

tjing tjing
vintervädret fortsätter, det är så mysigt att vara ute i all snö. nu är det ju typ 3 meter! (nicht)
jag ska snart åka till stallet, hinner dock inte vara där särskilt länge eftersom att jag ska jobba klockan 2. det blir till att stressa som vanligt.
vet ni hur mycket jag skulle vilja ha körkort? mycket.
hur som helst - jag har träningsverk. på värsta tänkbara ställe, nämligen ryggen/axlarna. jag tycker nog att det är värsta stället, att ha i magen och benen känns ändå ganska bra. nu känns det mest jobbigt.

hoppas ni har det bra kära läsare!
hur blir det på söndag btw? jag har ingen koll alls.

bye

Kommentarer
Postat av: Ammi

men kör upp igen då människa!!!

2008-12-03 @ 20:01:55
Postat av: Mathias

Jag längtar också tills du fixar lappen så jag får lite avlastning på våra roadtripp! ;)

Postat av: denise

jag är på g, jag är på g!!

2008-12-03 @ 22:09:53
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback