dagen efter igår

hej på er!
igår var det julafton, och det var mycket trevligt. måste säga att även jag gladde mig nästan lika mycket åt att ge bort paket som att få. det måste betyda att jag mognat, det måste det göra.
jag fick vad vad jag ville - en mobil, make-up-box (ett streck för mkt?), underställ, pengar och presentkort. plus lite andra behövliga saker. jag åt även för mycket, precis som alla år vill säga.
idag har jag jobbat hela dagen, nu har jag just ätit lite julmat. nämligen....


lax med romsås. mm.

min superfräcka mobil (c902) har jag redan förälskat mig i..
här är vi. ser vi inte kära ut?



efter kalle, glöggen, maten, risalamantan och all choklad gick vi ut och gick.
så HÄR såg jag ut då.. (det var kallt)



hoppas ni hade en trevlig julig afton!
just det, idag när jag kom till jobbet hade jag fått paket! bestick och denna söta handduk:



nu får ni inga fler bilder, jag ska se på shrek. sen ikväll är det pirates!
jag ska dregla lite efter jack sparrow hade jag tänkt.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback