glad

godkväll!
måste säga att jag är på jätte bra humör, vilket känns mycket bra.
imorgon bitti ska jag upp tidigt och börja måla. nu är allt förberett, färg, tejp plast och skruvmejslar, jag har till och med redan börjat skruva ner en lampa och en annan grej. jag har även förberett hur jag ska ta mig upp (för jag har upptäckt att det är en omöjlighet för mig att själv bara kliva upp) min syster ska nämligen komma ner med frukost (som jag nu ikväll förberett) klockan 7. då ska jag käka den, sätta på tvn och vakna till. min vän sara ska sedan ringa mig och prata skit tills jag själv kan kliva ur sängen.
värsta planen, det är hårt att vara jag you know.

nu ska jag dricka glöggte och se på systrar i jeans 2a sommaren (jag har länge längtat efter detta ögonblick)
min mor hade förövrigt köpt teet i cafet brevid tacobar i handen, men jag antar att det funkar med vilken te-affär som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback