helgen

HEJ VÄNNER.

igår var en trevlig dag tillsammans med kittis och beckis på grönans julmarknad. bortsett från att marknaden inte var allt för julig och att det regnade, men sällskapet var helt okej och våfflorna var goda. så jag klagar icke.
kvällen var det middagskryssning med jobbet, vi åt julmat och det var gott. vi åkte runt i skärgården skulle jag gissa på, men vi hade lika gärna kunnat stå stilla - det var ju inte direkt så att man såg utsikten. men det var roligt vilket fall som, lyckades till och med ta mig hem i hyffsad tid, halv 2 var jag hemma. jag fick sova massor vill säga och har mått riktigt bra idag. tiden gick fort på jobbet trots att jag jobbade segtiden 12-20.30.
nu tittar jag på wallander, sedan ska jag göra mig iordning för sängen och troligtvis dricka glögg-te.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback