lalala lala

just nu ligger jag i sängen och är irriterad på två saker, nämligen 1. glömde mobilen hos sara och 2. glömde lypsylet(?) i jackan och mina läppar lider av torka.
jag känner mig hungrig, tror bara inte att jag är det. ikväll jobbade jag först till 9, därefter har jag glott på tv tillsammans med sara, lussebullar och glögg-te.
imorgon bitti ska vi till gymmet så jag måste sova nuw. (är duktig denna vecka, har redan tränat 4 ggr!)
efter det ska jag in till grönans julmarknad som sagt, och därefter middagskryssningen med jobbet. very fun.

godnatter.

Kommentarer
Postat av: Ammi

men om det ligger i jackan, varför går du inte bara och hämtar det? :s

Postat av: denise

jo därför att jackan var en våning upp, och när man bäddat ner sig i sängen orkar man icke gå uppför trappen. thats why!

2008-12-07 @ 20:59:11
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback