life got in the way

det är i nattmössan jag skriver (är det inte så man kallar det när man är trött?) jag känner mig ungefär död. började morgonen med att övningsköra, till och i nynäs, då the big day is near. jag kunde iallafall konstatera att trafiken därborta  ungefär är i samma grad som här i västerhaninge. och det gillar vi...
resten av dagen tillbringade jag i stallet, vi har fixat massor med ridskolan och efter det hade jag min lektion. kom hem strax efter halv 8, en halvtimme senare stressade jag till gymmet och hann nästan köra igenom mitt rehabprogram för knäet.

nu ska jag sova, imorgon ska jag först till sjukgymnasten och sedan jobba.
på lördag ska vi på julmarknad, det ska bli mysigt, om det kunde komma snö tills dess skulle det vara ännu mysigare!


Kommentarer
Postat av: Mathias

Så ni kommer till grönan! Kul, visst är det fint med snö för all del, men det leder i sin tur till att kvasten och vilda musen stängs.

Postat av: denise

hellre snö och att dom stängs, än regn :)

2008-12-06 @ 00:43:11
URL: http://thenise.blogg.se/
Postat av: Mathias

Och ändå blev det regn.. :P

2008-12-07 @ 23:46:05
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback